Friday, December 21, 2007

bila aku jatuh cinta

Bila aku Jatuh cinta..
hari ni aku berjalan di pekan ipoh sorang diri dan aku terfikir bila lagi aku akan jatuh cinta..susah nya hati aku nak terima cinta org lain...dan aku masih menunggu seseorang yang jauh walaupun dekat..semenjak aku clash dgn ex-bf aku, untuk terima lelaki dan cinta dlm hidup aku susah sangat..dan untuk menerima ex aku pun susah walaupun dier baik sgt sekarang nih...wat eva aku percaya setiap orang telah diciptakan pasangannya..

'bila aku jatuh cinta'
aku mendengar nyanyian
seribu dewa dewi cinta menggemar dunia
bila aku jatuh cinta
aku melihat matahari
dan dtg padaku dan memelukku dengan sayang
bila ku jatuh cinta
aku melihat sang bulan
dan dtg padaku dan menemani aku
melawati dinginnya mimpi
bila aku jatuh cinta bersama diri mu..
peluk aku
ciumlah aku..sayang

No comments: