Monday, August 10, 2009

I went to Perhentian....


Rabu-5 Ogos 2009...

Tepat kol 5 aku cabot dari opiz coz tiket gi Perhentian kol 9.30 mlm..huhu kerasla aku tunggu sampai kol 9.30 mlm tuh. Tepat kol 6.30 aku smpai kat pwtc n jumpa kak ct..happy betol kalau aku jumpa kak ct nih..nasib bek ader dier bleh la aku lepak2 jap. Tapi kitorg smbg kejap jer sbb dier ader date ngan kwn so aku tunggu la dekat putra sampai la Kwn aku yg tak baper kenal tu dtg.
Sblm kol 9.30 tu ake dpt panggilan misteri..ehiii dari geng yg nak gi perhentian ni la..namanya anip n sorg lagi burn..so kitaorg pun naikla bas..sib bek diorg ni giler..so happening la jugak

Khamis-6 Ogos 2009

arghhhhhh...murning..ehi kol 5 pagi kitaorg da terpacak dekat Jeti Kuala Besut..tunggu nat and the geng..aku diberitahu ader minah dari Romania join trip nih..so welcome..welcome..akhirnya semua geng telah sampai, sok itaorg pun naik speed boat dan sampai di Pulau yang indah dan jernih lautnya.



Geng Perhentian
-Cik Lara
-Natraboo
-Anip
-Burn
-Elina Romis
-alina
-Jasmin
-Tepong
-Sayed
-Khairul

So ending of the stories In Perhentian aku akan citer lagik..pic pun akan di upload nanti..tungguuuu

No comments: