Saturday, February 6, 2010

My life ...my..heart.....empty

Malam ni aku der meeting fellow ngan bdk2 pasal PROKEM(budak skulah nak dtg kolej aku),tapi aku cam maleh nak gi(mmg tak gi pon)no mood ..huh..nak mesej pun aku tak der mood..bercakap pun aku tak der mood skarang nei(aku rsa diri aku kronik rinie)hehe

Tetiber aku teringat zaman aku umur 20thn smp la 23...terngat skandal2 lama..heee
maser umur 20 aku praktikal, 21 aku da dpt keje kat Tourism..jeng jeng di sinilah brmula org lelaki da start ngorat aku..haha..dipendekkan cerita aku da kenal mcm2 lelaki(kaya, miskin, muda dan tua)dan hasilnya aku tak der bopren sampai la skarang..heee

Hati aku?(empty/kosong/zero.....

Aku nak mcm mana sebenarnya?dlm hati mmg memerlukan seseorg..tapiiiii....

Okay list dulu ciri2 negatif lelaki yg aku tak suka:


1)U ni macam mana nak diet?
lara :i tgh mkn niii
org laki : org laki yg suka ckp cam ni kat aku (u ni mcm mana nak diet?)
lelaki yg mcm ni mmg aku rase nak lempang jer...biz tu takkan aku tak mkn langsung..bodo nyer laki..hehe (teremo plak)

2) Lelaki yg terlampau giler2, smpai satu masa nak serius pun tak bleh(ni pun aku pnh jmper)
langsung da aku tak kwn

3)Lelaki yg suka ckp pasal make lup, gataiii, giler seks....(tak menjamin masa depan aku langsung)

4)Lelaki yg suka mintak aku duit(baca situasi di bwh..heee)
org laki: tut..tut..tut(bnyi mesj), u bleh top up kan tok i , RM 10, nanti i top up balik, i outsation ni , tk smpat top up
lara : ok u, nanti i top up kan (maser ni time pakai top up n time baik giler)
Jgn cayer sesekali lelaki yg mcm ni,mula2 mintk 10 pastu 100..aku da pnh kena..so beware ok

5)Lelaki yg suka memaksa , baru jer kwn da nak kapel pastu suh buang gambar dlm fb or myspace..pegi mati la ....

6)Aku tak suka lelaki panggil aku "sayang" n suh panggil dier 'abang'...alergic doooo

Ciri-ciri lelaki yang aku suka dan tak mungkin aku akan dapat...hehe

1) Giler2 dan boleh dengar cerita aku
2)Kalau bleh lelaki yg lebih tinggi dari aku, ni asik dpt kwn ngan laki ketot jer(walaupun org kater laki ketot murah rezeki)
3)ader keje....nak yg kaya..haha
4)smayang punya org...kalau bleh pandai mengajiiii..sejuk hti gitu
5)i hate hot temper (so lelaki tu mestilah tdk emo dan baik)
6)terima lah aku seadanya (seorg gadis yg huduh, pakai gigi besi dan bla..bla..bla..

Sekian.....

Korang rase aku bleh ker dpt cam ciri2 yg aku nak...haha..mum da bisin (biler kamu nak kawin long)hehe..aku jawab..ta tau ma..ta tauuu...itu jer aku bleh jwb

2 comments:

zara san said...

InsyaAllah adik seken akak ni boleh dapat ape yang di idamkan..berdoa byk2 yer...percaya la, seseorang itu memang dah di jadikan untuk kita...cuma lambat atau cepat je...
hukhukk..tetiba akak rs sedih pulak...maklum la hubby akak kan jauh..sgt rindu kat dia..semua ciri lelaki idaman akak ade pd hubby akak..Thank you Allah..

Unknown said...

sabo...sabo...sabo...ada la tu nanti!!!