Tuesday, August 3, 2010

Lelaki adalah "Pisau Cukur" or lebih tepat "Gold Digger"

Aku da fed up dgn lelaki sbnrnya..sumer yang aku jumpa sumer tak boleh pakai...Lelaki Pisau Cukur...Asal baik sikit nak pinjam duit...Aku da faham sangat dgn lelaki jenis nie..Muka tak malu kut..Aku sendiri tak pernah pinjam duit lelaki ni lain pulak..Zaman sekarang dah lain, perempuan yang sponsor lelaki

Aku dah boleh baca ciri-ciri lelaki yang berpotensi jadi pisau cukur.

1.Bila keluar makan pada firstdate, dia akan tunggu je kita bayar
bill tu / atau dia terus terang saja suruh kita bayar.

2. Asyik Tanya bila u nak belanja I?

3. hari/esok ni birthday I, apa hadiah you nak bagi I?

4. I sukalah seluar ni tapi I tak ada duit nak beli (selalu cakap
sambil tunjuk kat kita seluar tu)

5. today I tak leh jumpa u besoklah, aku tak de duit (lelaki mana
boleh tunjukkan yang dia tak ada duit … maruah tu apalagi kalau dgn gf dia)

6. dia akan selalu puji kita dan selalu berkata2 manis. Selalu betul
cakap I love U. (4me kalau lelaki tu really love us, dia takkan terlalu
kerap mengucapkan cinta terhadap kita sebab cinta itu perlu diluahkan
apabila ia benar2 ikhlas saja dan benar2 maksudkannya.

7. dia akan rasa ragu2 dan nak tak nak saja jalan seiringan dengan
kita ketika kita pergi jalan2 kat tempat awam misalnya.

8. selalu cakap putar belit.. apa yang dia cakap semalam selalu dia
lupa sebab time dia cakap tu hati dia tak ikhlas.

9. dia tak suka kenalkan kita dekat member2 atau family dia.

10. tak menepati masa dan sikit2 merajuk dan marah…

okie..aku dah listkan ciri-ciri lelaki "Kaki Kikis"....BOIKOT dengan diorg...bagi aku sekarang , lelaki yang mintak TOP UP RM5 pun aku dah reject...tak guna ada laki cam ney....tu baru RM5, kalo dah kawin baper lagi dier mintak....


Dat's all my experience...All goods men are taken..susah nak cari lelaki baik sekarang ney...huhu

No comments: