Friday, April 29, 2011

NEW JOB..NEW LIFE..NEW HAPPINESS

Hari ni genap sebulan aku keje kat tempat baru....selama 2 bulan aku tanam anggur lepas keje dekat UPm dan hotel..22 tempat tak kena dgn jiwa aku,bukan memilih tapi ader sbb tersendiri aku resign dari 22 tempat niii..

Hmmm tapi apa yang aku dpt sekarang nie, aku syukur sgt sbb aku dpt keje dekat Company OIL AND GAS as Project Secetary. Berkat doa dari mama nie dats y la anak dier da berjaya tanpa bantuan orang ..heee

Well keje kat sini memang sgt busy, nama pun private sector...Hmm handle for travelling and reprting to project engineer mmg da btl2 buat aku migrain selama seminggu..serius beb aku tak tipu..hehe Anyway i just prove myself i can do it everything the task dat they give to me..wallawehhh...

My bos my General Manager is LADY..so how to handle Lady bos..My Bos Samsidar or Sam ada angin...tapi dier baik dan tegas yer...i will be loyal to you Sam until i quit or im leaving from OIL AND GAS COMPANY..heee

How about the other Manager and engineer?
Wah sangat best dengan diorg ni...suka berhibur..tapi mak tak boleh slalu join2 dgn diorg ni nok,nanti mak bankrupt..heee

Well secara keseluruhannya aku da dapt kebahagiaan masa dekat TOURISM MALAYISA dulu and aku tak perlu keje dekat kaunter lagi dan kena marah slalu...syukurnyerrrrr...heee

No comments: