Sunday, July 10, 2011

Mencari Ketengan Di rumah Mommi.......

Helo Tapa kami nak anto mak hari nie...tut tut tut..

Okay bab ni memang aku tak suka...Opah nak dtg umah, aku suka tapiiiii aku cukup tak suka dengan orang2 kanan opah aku dtg umah..saper lagi kalo bukan mak cik2 sedara...

Trilogi:

Mak Hong (bukan nama sebenar) kakak father aku

Suka cakap banyak
Suka cakap besar
Anak die sorang jer yang betul
Anak dier sorang jer yg soleh
Anak dier sorang jer keje berpangkat besar
Tak bg orang lain peluang bercakap
Suka kondem anak orang terutama aku

Cik Nek (bukan nama sebenar jugak) kakak father jugak

Suka sebok aper yg aku buat
suka nak betulkan orang paadahal diri sendiri tak betul
Suka kondem mama aku
suka perhatikan orang dari ats sampai bawah
macam lalang
suka control mama aku
suka dok lama2 kat umah mama aku
suka paksa aku ngan adik aku
suka buli mama aku

Laki Mak Heng (bukan nama sebenar)abg ipar father aku

Garang
Tak bg peluang orang lain bercakap
Bawak keta dier sorang jer yang betul
Suka cakap besar

Opah
Baik
tak bnyak cakap
suka tido
suka makan lambat
kalo orang kanan datang opah aku jadi jahat..haha


Kesimpulan

Aku tak suka diorang tapi aper nak buat diorang ni kakak2 kepada father aku...so now aku nak mencari ketenagan...tapi rasanya sampai biler2 takder ketenangan...

No comments: